رونالدو: آماده رويارويي با هر تيمي هستيم

 رونالدو: آماده رويارويي با هر تيمي هستيم




 

 


رونالدو: آماده رويارويي با هر تيمي هستيم


تاریخ : پنج شنبه ،
26 اسفند 1389

ستاره پرتغالي معتقد است که رئال مي تواند مقابل هر تيمي قرار بگيرد.


کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید معتقد است که تیمش آماده است تا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هرتیمی به میدان برود.

در هفت سال گذشته این اولین باری است که رئال به این مرحله راه یافته. رئال پس از تساوی 1-1 در لیون، 4شنبه شب با سه گل حریف را شکست داد.

رونالدو که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در پایان این مسابقه گفت:« رویارویی با هر تیمی در مرحله یک چهارم پایانی سخت خواهد بود. ما به همه حریفان احترام می گذاریم، چون بنا به دلایلی به مرحله یک چهارم رسیده اند.»

ستاره پرتغالی درادامه به این نکته اشاره کرد که با وجود مصدومیتی که داشته در ترکیب رئال قرار گرفته تا به تیمش کمک کند:« من به میدان آمدl و مهمترین نکته این بود که مجددا مصدوم نشدم.می خواستم بازی کنم، چون اگر رئال صعود نمی کرد، من هم ناامید می شدم.»

رونالدو ادامه داد:« مربی از من پرسید که آیا حالم خوب است و من گفتم بله.من با پزشکان و فیزیوتراپهای تیم صحبت کردم و آنها به من گفتند که ریسک مصدومیت وجود ندارد. درهر صورت من 14 روز غایب بودم.»



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل